Reklamace a vrácení

  linka     

 

 

Chceme, aby zákazník byl maximálně spokojený, proto reklamace a vrácení zboží řešíme rychle a vstřícně

      směrem k zákazníkovi.

 

        Jaké jsou podmínky vrácení zboží?

  • nepoškozené, nenošené zboží můžete vrátit do 14 dnů od přijetí zásilky bez udání důvodu
  • termín pro odstoupení od smlouvy se počítá ode dne převzetí zboží
  • náklady na vrácení zboží hradí zákazník
  • reklamace se nevztahuje na vady zboží způsobené nešetrným zacházením, nebo mechanickým poškozením
  • reklamovat je možné pouze nenošené zboží zabalené v originálním obale
  • z hygienických důvodů nemůžete vracet, nebo měnit zboží nošené, jelikož se jedná o spodní prádlo a silonky/punčocháče.

    Jak nám můžete zboží zaslat zpět?

  • zboží prosím pečlivě zabalte
  • přiložte doklad o nákupu
  • napište nám důvod vrácení, reklamace či za jaké jiné zboží ho budete chtít vyměnit
  • zašlete ho zpět na adresu: Daniela Kopecká, V Zahradách 52, 280 02 Kolín
  • vyčkejte na potvrzující e-mail o přijetí zboží
  • při vrácení zboží platbu na Váš účet vrátíme do 14ti dnů


      Po telefonické domluvě můžete vrátit, či vyměnit zboží osobně na adrese: V Zahradách 52, 280 02 Kolín.

 

linka

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.