Reklamace a vrácení
Chceme, aby zákazník byl maximálně spokojený, proto reklamace a vrácení zboží řešíme rychle a vstřícně
směrem k zákazníkovi.
Jaké jsou podmínky vrácení zboží?
- nepoškozené, nenošené zboží můžete vrátit do 14 dnů od přijetí zásilky bez udání důvodu
- termín pro odstoupení od smlouvy se počítá ode dne převzetí zboží
- náklady na vrácení zboží hradí zákazník
- reklamace se nevztahuje na vady zboží způsobené nešetrným zacházením, nebo mechanickým poškozením
- reklamovat je možné pouze nenošené zboží zabalené v originálním obale
- z hygienických důvodů nemůžete vracet, nebo měnit zboží nošené, jelikož se jedná o spodní prádlo a silonky/punčocháče.
Jak nám můžete zboží zaslat zpět?
- zboží prosím pečlivě zabalte
- přiložte doklad o nákupu
- napište nám důvod vrácení, reklamace či za jaké jiné zboží ho budete chtít vyměnit
- zašlete ho zpět na adresu: Daniela Kopecká, V Zahradách 52, 280 02 Kolín
- vyčkejte na potvrzující e-mail o přijetí zboží
- při vrácení zboží platbu na Váš účet vrátíme do 14ti dnů
Po telefonické domluvě můžete vrátit, či vyměnit zboží osobně na adrese: V Zahradách 52, 280 02 Kolín.