Reklamace a vrácení

Chceme, aby zákazník byl maximálně spokojený, proto reklamace a vrácení zboží řešíme rychle a vstřícně směrem k zákazníkovi.

Nepoškozené, nenošené zboží můžete vrátit do 14 dnů od přijetí zásilky bez udání důvodu. Termín pro odstoupení od smlouvy se počítá ode dne převzetí zboží. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Reklamace se nevztahuje na vady zboží způsobené nešetrným zacházením, nebo mechanickým poškozením. Reklamovat je možné pouze nenošené zboží zabalené v originálním obale. Z hygienických důvodů nemůžete vracet, nebo měnit zboží nošené, jelikož se jedná o spodní prádlo a silonky/punčocháče.

Jak nám můžete zboží zaslat zpět?

  • Zboží prosím pečlivě zabalte, přiložte doklad o nákupu, napište nám důvod vrácení, reklamace či za jaké jiné zboží ho budete chtít vyměnit.
  • Zašlete ho zpět na adresu: Žalhostice 120, Žalhostice 411 01 a vyčkejte na potvrzující e-mail o přijetí zboží.
  • Při vrácení zboží platbu na Váš účet vrátíme do 14ti dnů.


Po telefonické domluvě můžete vrátit, či vyměnit zboží osobně na adrese: Žalhostice 120, Žalhostice 411 01.

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.